2014年7月14日星期一

冠亞軍賽前夕



今日我自已一個人遊盪逛逛附近商場, 然後回家做做磨沙, 扶扶面, 再做多個頭髮焗油, 這樣又一天假了 ! 

男朋友.....佢話要養足精神, 等今晚開鑼狂歡大叫.

算啦 ! 四年一度隨他盡情放縱...

唔好飲好太多啤酒, 我唔來啦 ! 費事同你班豬朋舊友一起, 廢事吸食他們的二手煙, 也不想呆坐剝花生掃慶. 廢事星期一返工支恃唔住.

睇完賽事唔洗你來陪我吃早餐啦 ! 你放假我返工, 邊有你這麼幸福, 公司給你在這些日子放假.

收埋好多大假... !!!  鬼咩...平時又成日加班又唔放假.

下星期日記著準時出席, 唔好遲到.

雪 - 2014.07.13


6 則留言:

  1. 您做足100分!哈哈哈

    回覆刪除
  2. 100分 女友.........哈哈哈 ! 佢唔是這樣說, 佢想我陪佢癲呀 !

    回覆刪除
  3. 雪,睇你第一幅頭像圖,你...哈哈,諗住轉髮型?#P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 你睇邊張先....在心內笑緊我呢 ?
      = p 點解呀 ??

      刪除
    2. =P 伸出舌頭的表情符號呀。

      「想想我」下面果張呀...

      刪除