2021年3月22日星期一

抹茶味千層蛋糕

 


他這個人很爽朗. 早兩日問我飲唔飲咖啡, 隨口答了唔飲啦 ! 

午飯時候, 大家閒談時, 他看似很懂得品嚐飲料.  而我呢 ! 說只會間中飲杯茶餐廳走糖咖啡. 

誰知道, 他搶著說早日問你...又話唔飲咖啡 ?? 
哦 ! 哦 ! 那時候不想飲.  不是今生今世都不飲. 

今日, 他又話吃唔吃千層糕呀 ! 我想了一想...我唔係很喜歡咸蛋做的千層糕, 正猶疑中他補充是日本那一款千層蛋糕啵。  呵呵 ! 重估是酒樓賣那些千層糕.  他說問我喜歡什麼味道, 有原味, 
朱古力, 同埋抹茶味... 

哦, 哦, 哦唔係好吃甜.......他說, 抹茶應該唔多甜.  

笑了 ! 好呀 ! 就預我吃日本式抹茶千層蛋糕, 唉呀 ! 好多 CREAM。 
我驚驚地, 佢又話我拒絕他唔食蛋糕。 其實, 我淨係鐘意吃芝士蛋糕乍。 

「 明天, 要扮扮嘢 : 幾多錢呀 ! 我俾返錢你」。
腦子想。。。佢都無話請我吃, 淨係問我吃唔吃 !? 費事要人破費啦 ! 

2020.03.22

沒有留言:

發佈留言