2016年10月30日星期日

嫁不嫁



喉嚨痛重怎可去吃韓燒, 大塊豚肉大杯啤酒.  係一早就約好在今晚見, 見這一面難能可貴.  或者, 找個折沖方法,  你買齊你鐘意食物南妹啤酒,萬里望花生, 卡卡薯片, 韓式炸雞, 印尼串燒外賣.

嗱, 借埋間屋出來讓你們花天酒地.  我肯...他好唔好意思接受我建議 ?

近日, 有感做人點解要處處為人著想, 有時候我做唔到, 我病了還要顧慮你們感受!?

點解我唔可以自私點 !?

1.  他拋低我一個人 ? 自已去玩?
2.  他沒去玩, 留低陪我 ?
3.  他叫齊D FRIEND 回來, 笑著陪我過患病一日.
 

看看答案才決定嫁不嫁給他.  笑.......

1.  唔嫁
2.  嫁得過 ~ 80分以上
3.  嫁都得 ~ 間屋要好大 (最好有隔音)

祝自已快點藥到病除, 早點康復就去邊到玩都得了 !

雪 - 2016.10.30

5 則留言:

  1. っˆヮˆ)っ⛅好友♦・゚☼我的早晨&你的午安好☁*`☀
    💚享受💙╠╣aΡpy💛吃喝玩樂💞💕開心萬事得💜

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. ☁*¨*☆好友★。゚☾甜夢♦・゚✬╠╣aΡpy週一喇喂
      ❥*¨❣💛時刻開心萬事得♥。゚♡💙
      ❉•ೋ*¨*✾.💜¸¸。゚ღഐ❤
      ╔═╗ʚïɞ・゚💚齊齊⊹。ƸӜƷ
      ║╩╠═╦═╦═╦╦╗- ҈ -
      ║╦║╬║╬║╬║║║
      ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║Ѽ*¨*Ѽ
      ────╚╝╚╝╚═╝Halloween
      💞✿∴♣∴♧∴❀∴✿∴♣∴♧∴❀💕

      刪除
  3. 唔舒服,就真係要戒口呀。天氣仲要開始轉涼,感冒果D食藥都係消除症狀,要好都係要靠自己D免疫系統GAR。

    回覆刪除
    回覆
    1. SMALL U,
      對不起, 現在才看到你留言. 足足病了十多天到今日尚有幾聲咳. 應尾聲啦 ! 應會好瞓足大半天了應有足夠免疫啦. 早前大累病加藥也好不了.

      刪除