2013年11月19日星期二

農場

 
應朋友之邀去二線參觀農場。 興奮過龍整晚也睡不著, 好似小學生等去旅行似的。

農場邊沿是一棚好大水瓜林,路中央有個枯木小橋連接河塘大石灰岩, 鴨仔在水中戲水暢泳。
穿過河塘另一邊是掛滿一串黑一串綠相間葡萄滕, 再遠一點有溫室種植著羅馬生菜和青翠嫩綠露笋。竹蘿飼養著紅眼睛小白兔和伴伴小花豬嘜在搶吃虫蛀了菜葉.......山腰上一級高一級低梯田, 種著是菜心苗, 定是金黃稻米 ?

好清新空氣,好香青瀝草味,好濃的鄉土氣息。

上面, 全部都是我前一天空想出來......我想像中的一天最嚮往景致。

個農場無豬 、 無牛仔 、無兔仔  亦都無菜田 。他帶我倆去了一個荒蕪山野,有幾間四合園 ? 一個馬槽好多駟駿馬,好斜的黃泥石仔馬行路.......好臭馬屎味, 唔唔 ~


他在山上表演騎術而我就變成他的攝影師 。  我忍不住問他你一直說個農場建在那兒呀 ?
遠在湖南.......山區

這個山頭可能很快會組裝,裝個細溫室在水塘附近空地.......叫我下次再探訪時就有農場 !
哈 ! 我失望到冰點.........是俾人昆了 ! 唔唔

點都好啦 ! 多謝他熱情款待, 多謝他請我在當地最豪華飯店吃午餐,多謝他帶我見她媽媽, 車出車入辛苦他了 !

看相啦...........















6 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都好想去見見豬仔, 兔仔......見不到真的, 咪上網找兩張動物圖片安慰下自已.
      哈......悲傷!

      刪除
  2. 邊處嚟o架! d小豬嘜好得意啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. d小豬嘜在網上找回來的呀 ! CANDY 你好. 祝甜夢.......

      刪除
  3. 開頭我都俾你呃了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真架, 係我前一天想著事情, 因為時間太趕有些空想...來不及留下.

      刪除