2022年9月28日星期三

吃塊麥包滿足下

忍住呀 ! 忍住呀 ! 唔好食 ! 

好@肚餓呀 ! 

好@衰架...傳這麼多美食照片給我, 炸蝦, 蟹子沙律, 芝士蛋糕, 三文魚...... 

我已食了飯啦 ! 唔吃啦 ! 唔洗叫外賣. 

忍住呀 , 吃了就會前功盡廢的.  

晚點餓到頂不住, 會吃件麥包做夜宵.  應該可以掛.....卡路里低點.  

我而家不喜歡三文魚啦, 睇得多 ! 好@得人驚有虫, 所以唔洗引誘我. 無用的. 

蟹子會肚痾, 炸蝦生飛痴.  

他就給我芝士蛋糕, 話外賣上來, 最多吃完陪我行長堤消耗體力.  

傻...我這麼勤力去游水, 跑步. 轉轉頭又吃蛋糕, 唔係掛.  

不過, 真的有點餓...一於吃塊麥包滿足下個肚仔都要的. 

2022.09.28

 


沒有留言:

發佈留言