2016年1月16日星期六

無能力讓你歡顏




投降吧我沒有辦法無能力讓你歡顏
如為你我就退下去別再拖好嗎
明日我一個去面對風吹雨打
縱使枯萎也不牽掛

剩我面對無眠的夜闌
仍回味那時我和你幸福都可以平凡
讓我害怕是你的雙眼
從何日變成厭倦我能說嗎




等六個鐘都等唔到下雪. 

笑你, 根本就是你沒留意, 你沒收看天氣報告...北京暖化啦 ! 沙塵爆就有... 
你睇到下雨雨水就沒有捉到飄飄雪花. 如果想看雪飛去北極, 日日都有雪也不用看天氣報告. 

投降吧我沒有辦法無能力讓你歡顏

幾年前寫了個咸味笑話, 真係無勇氣放出來引人笑...等我找一找有無放好.  如果, 有一天重見得返張爛草紙, 我考慮放出來逗逗大家開心心囉. 

從何日變成厭倦我能說嗎 ? 



雪 - 2016.01.16

2 則留言:

  1. 雪,你之前故事有沒有第1-3章看呀?

    回覆刪除
  2. 邊個故事呀 !? 等我睇睇有無寫好....笑 !
    前面那個是以前放過出來啦 ~ 在雅虎時寫的舊作.

    回覆刪除