2016年1月23日星期六

冷開就冷....... !


現在是十一度, 天氣寒冷路面濕滑, 架車人士要打醒廿分精神. 出外玩朋友緊記加衣.  本來好想, 好想約朋友帶我上山感受香港落雪那陣寒風呼呼呼.  不過, 情人唔批準我去, 他說在荒山野巔通頂涯凍又危險是自已攞來苦......

你來我不會開門亦都唔接來電, 我係嬲緊你呀 ! 係呀......

唔洗扮乍病, 唔洗扮去街, 唔洗扮去返學......痴線我那有扮, 我真的忙了幾天.  年尾年頭好多約會, 真架. 

唔知是否他們知我懶搞活動和聚會.  這次竟然做主動邀約...唔可再失約. 

唯有冷落你啦 !  明天要補課唔好話我扮......我都想唔返這麼冷和凍.
而家是專登話你知等你唔好走上來, 白走一趟. 

冷開就冷....... ! 企門口凍著等凍親就唔好啦 !

沒有留言:

發佈留言