2016年1月15日星期五

怎樣去創造下一篇故事




好簡單的一個字就可以想到怎樣去創造下一篇 LOVE 故事.


你想到, 她也想到, 他也想到, 我都想到.  不過是好看與不好看分別. 

俾些空間我, 我要多點時間去準備...好啦 !

答應會寫一篇認真點的,  你出題先.  唔要單一個字.......

接人地上一篇文,  記住......人地上一篇文欠了創意嗎 !?

最怕你一陣又話我出廢紙..........

嗱嗱嗱, 我唔寫係去讀新聞熱門話題, 但真的在看施政報告...睇緊電視舊劇集鬼同你OT, 重睇緊豹哥的有味笑片.

交幾隻字就說晚安啦 ! 早抖啦 ~

雪 - 2015.01.14




沒有留言:

發佈留言