2016年1月9日星期六

出現了詩詩面盲症狀


每日也寫篇網誌真幾難找話題 ?

鬼咩 ! 又不看時事新聞, 娛樂八掛又無大興趣, 財經又無錢投資...又無去旅遊, 同朋友去飲飲食食又寫得太多了 !

無錢無時間咩都唔洗講啦 ! 係嗎 ?

不如說個真實笑話, 因沒帶眼鏡多年後遺証最近出現了詩詩面盲症狀.
做咩烚熟咁望實我呀 ? 直到開口叫出我名字時才仿如大誤...是大梁老板.他由肥變瘦了, 由白變黑...我就唔認得.  都不是第一次.....

昨晚才同好友閒聊, 可能這個面盲症讓我這麼多年再遇不上某某.  見到也認不出來....

她笑著說, 呀 ! 你又說初戀那位呀 !

我笑說 ! 唔係呀 ~ 等我講完正經嘢先....快說他叫咩名 ! 無呀....現任咪初戀.

她笑著說...快點說, 她說她記得...我好愛他. 快點說,快點說.....

我終於無奈地答她......方生.(連名帶姓地道出)

她笑....馬上笑到肚痛.

之後, 她再追問幾次, 我答案都是方生.(連名帶姓地道出).

她就被我搞到肚痛了幾次.

雪 - 2016.01.09


沒有留言:

發佈留言