2016年1月3日星期日

我的字畫


N年前事 : ~ 

初初畢業時候都轉過好幾份工, 行業也接觸不少.....

由於在某某細形保險代理人公司幹了幾個月接待員工作, 識到一些資歷豐富保險從業員.

話說有個叔父私幫拍檔, 有次在保險索償時十萬分頭痛焦慮, 剛巧那時失業在叔父公司兼職無正薪, 接到單才有糧...悠悠閒當做實習生, 反正叔父好照顧我一日兩餐大魚大肉也教導了很多做人秘訣.
 
等我幫你問一問舊公司朋友, 看看可否有些專業意見提供...這下子麻煩了我舊同事好幾個月.  當然, 叔父拍檔也給予一封好大利事給 B 君. 而我.......我無要利事.

我借機會說出喜歡他公司內掛滿的字畫.  初時, 我以為是他自已寫的想他為我寫一兩隻字. 後來才聽他說是某位華藉美國書法家真跡,  也就攤攤手笑笑算吧 ! 知道有些事不作強求. 

誰知道, 兩個月後叔父拍檔給了我一個由美國寄來信封, 內裹藏著一張薄薄宣紙寫上單字就一個 「財」.  真係要好多謝他呢 ! 真估不到...他專登幫我問朋友取字.

本來, 我想要自已個名字, 第一時間想到「財」對升值有更大潛質...大眾會有很多人會喜歡「財」.

現想深一層物以罕為貴...也許美國書法家已寫了好多幅「財」字就會因街外太多而影響升值潛質.


如果....可以再要求多一次.  我想要 「有好多財」、「多多財」、「勁多多財」.

哈 ! 俗...得罕有呀 !

雪 - 2016.01.03



2 則留言:

  1. 哈哈哈!心想事成!2016事事順心如意!

    回覆刪除
  2. ❥*¨❣大家ღ❤新年快樂喇喂♡。゚♥
    齊齊2Ѽ16繼續❉•ೋ幸福健康。゚*♦
    ⊹╭════════╮
    ╭╯❥開心樂無窮║
    ╰═◎══◎══◎═╯*゚*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.•:。

    回覆刪除