2016年3月10日星期四

呃個旅行袋




你對鞋用來踢波就粗粗地著住先啦! 無人買仟多元的一雙鞋去踢波架

, 係過了正月三十可以買鞋, 但一想到你用它來踢足球, 我就會登隻球鞋慘, 你一點也不懂得憐香惜球鞋

舊的, 又未爛有少少開口, 去鴨寮街買枝AA膠黏黏佢又可以用多幾個月.

點呀 ! 因咩事要這麼急去買那對球鞋, 一就不是為踢足球用的.  

你老老實實講清楚點給我知道, 要不我唔倍你去買.  除非你送黃色旅行袋俾我....嘻嘻 !

他話 : 「買對鞋, 要不要給個理由你 ?

鞋鞋聲 : 「你當我說廢話, 可以了.

: 唔講啦 ! 講多錯多……你鐘意點就點.

– 2015.03.06

沒有留言:

發佈留言