2016年3月26日星期六

「橋上縴綣相聚」



我的手機隨拍, 近年好少影風景, 也沒多影花草.  整日躲在家又怎拍到難得美景 ?

多數影影食物照....會否悶親你 !



 其實, 我自已喜歡寫字較拍照片多一點.  只是間中影到生活照片又想同大家分享.

「橋上縴綣相聚」那樣子形容是否好浪漫呢 !


一邊行, 一邊傻傻的拍.  重一邊同朋友側電話... 係呀 ! 相片唔係幾靚沒較光暗...手機唔可要求太高知嗎 ? 你明知我未學過影相.....也不懂. 先多謝你說肯教我. 


咁好 ! 得閒就俾一堂單反相機速成課程給我.  條件是想我帶你去遊南區美景, 慢慢行到橋中段時, 看看船隻日落倒影. 不過南區沒什麼好東東吃... 喎. 

遲點啦 ! 要等多一陣子...我真有點忙. 而家在這應承你我驚另外有些朋友嬲......

或者, 到時我再約你.


  

雪 - 2016.03.25





 


2 則留言: