2017年12月10日星期日

是冷了定是熱情不減


天氣一變冷個人就好想懶懶, 早早醒了但賴個床轉個身就再睡了.

是晏了點起來沒有寫網誌, 我的熱情也冷了 !?  是這樣嗎  ?  你說時...我又說最公道應要找網友來做公正 ? 是冷了定是熱情不減  ?

要夾埋自已友....來幫我出頭先.

老師話我正處亂寫亂畫的樽頸, 不算認真創作全無質量.  我笑呵呵 有數量嗎!? 寫多兩頁當買菜送舊大姜.  餸俾阿大嬸, 阿E, 叔父就沒有乍型啦. 但老師好嚴交多兩份功課也依舊說沒質素.

講真的 :
係掛住做功課個壞鬼電腦又上唔到網因火狐搜查器壞了, 又掃毒又要趕將功課交給同學整理.

工作上 :
暫時還可應付......同他傾過, 經他開解後可能是自已太執著.   做人做事應放開點...乍弟看不到應該會無事.  今早在網上見到子華說 : 「有邊個話鐘意返工那個人一定是撞鬼了 」 !

那麼想一想我只是正常人, 這樣子去想就不用嬲壞自已/ 更不用血壓升高又降低 .

其實今日也不算太冷......趁有時間做定些功課, 執定屋好等假日可以去狂歡.


2017.12.10




沒有留言:

發佈留言