2017年12月21日星期四

綁郎樹一條針



今晚好認真同你講講選仔仔條件 : ~

做咩要同我講  ? 我又不是男生 ! 昨晚累到cccc我都想同你講悶氣你又肯唔聽.

你現在無所事事又要我講選仔仔條件, 我已經無得再選擇了綁郎樹一條針, 是愛得深了!

E 家再講怕他會誤會, 怕他以為我有另一種想法.

她鐘意男生 175-190 , 他都是剛剛達標, 嫌他只剛剛好入圍基數.

笑.....要求多多, 你話我你有幾多斤兩 !? 這麼多要求 ! 答我呀要......

我早日手多多刪了自已網誌又忘了做存檔呀 !  其實, 每日有你們在這無義又無內容的網誌上
回應, 有你們留言瞬間將我從黑暗無光的思緒帶到光明路上.

先預祝冬至快樂 !  是真的,  剛又笑了  !


2017.12.21



 




沒有留言:

發佈留言