2019年12月2日星期一

遠足兼食肥美海鮮別預我



假日去南Y島, 西貢那裹遠足兼食肥美海鮮, 行行山徑在沙灘走一個圈. 

我無腳骨力, 要行半日或行足一日想累壞我咩.

而家又不是十八廿二, 行到一半行不陏要找人揹這麼醜 ?  有人涯義氣都不好看啦.

最驚到時要CALL 直升機出返市區. 上頭條好失禮. 

不要用海鮮誘惑我啦 !  我不會到荒山野嶺去冒險的. 

實質我星期六同星期日都忙, 有時總想跟他約會排第一位.  唔可以俾他們知道......

SORRY , 我失約於你們了.

你們不要摟計, 你們不要說我次次都失約.  我真係有重要事要辦. 

“行山”的图片搜索结果


2019.12.02


沒有留言:

發佈留言