2019年12月4日星期三

請人呀請我啦



舊同事現職公司請人呀 !  工資也不錯, 叫我介紹相熟朋友給她.

可以新年後上班, 我多麼的想直接說: [ 請我啦] !

但她說份工在觀塘返工好花時間.  又話預給無工做朋友先啦.....

叫我咪太多心, 份工平時及重要日子要加班, 要拍拖要同男朋友常見面就不太合格.

呵呵 !

哼 !  運氣好 ! 有信心, 美麗人生不會被工作所拖累.

哼 ! 快樂人生自己好好打造, 討厭人生就要想辦法遠走迴避. 

不好再給自已藉口, 我要為自已制造快樂. 

日日返工, 唔要朝朝對著討厭文件影響身心舒泰.

 另一話題...... 

笑....睇了一集半集多功能老婆人都開心了 ! 柏豪一時扮是[藍飛]表兄,  一時又變做[藍飛]老公.
笑到呀 !   

重有OLD 嬋....原來睇睇電視見到柏豪說謊時會這麼快樂.

劇中折翼天使[藍飛] 要撐起生活又遇上高富帥的柏豪, 幾好看, 也好正面. 

說到這....先說晚安啦 ! 累了. 


2019.12.04

沒有留言:

發佈留言