2020年1月9日星期四

[ LUCKY ! ] 背後意義


他看見我留言, 見到我說這星期將出席一年一度盛會, 就說出祝福話: [ LUCKY, LUCKY ...你一定要LUCKY ! ]

[唔唔  !] , 一定的.  我會收到你送來的好運, 我一定要取得終極大獎.

到最後阿大BOSS 一定要大聲叫出我的名字, 叫我上台領取那一份超級大獎. 

我要發財, 要多多財, 好多多錢錢. 

這是他給我 [ LUCKY  ! ] 背後意義, 抽中的獎品要歸他所有.  抽到現金才是我的但仍要補償他大吃一餐. 

抽到大獎叫他出來幫手搬野就有佢份, 自已想著, 想著. 

我幾時有做錯事 ? 點解搞到我好似罪大惡極後去補救, 要退讓去討他歡心 ?

都不是, 有時見到他收禮物時個樣暗暗嘴笑, 想笑又扮嬲時又幾劬抵屎. 

都係自已衰平時助長了他的氣炎, 

都是自已衰就慣晒他, 對他太好之過. 


2020.01.09



沒有留言:

發佈留言