2020年2月13日星期四

情人節有什麼節目

“情人節”的图片搜索结果



潛完水啦 !?  好耐無見啵 , 今日終於肯出來嗱 !?

多人地方他不去, 打邊爐聽見也怕怕, 唱 K 都唔好住........

今日情人節呀 ! 兩個人見見面都得掛, 洗唔洗這麼驚驚青青呀 !?

[佢名媽話好危險, 叫佢沒必要就不要外出] . 

咁, 我地視像見啦, 佢話我住那區有確診也學著他媽媽口吻: [叫我沒必要就不要外出] .

我唔滯, 情人節點都要見一面, 兩條友在情人節有咩好節目?

一於兩條友仔去遊車河, 去海邊吹吹寒風. 

吹兩吹時得了感冒就有排震.  都是乖乖地在家吃女朋友制浪漫情侶晚餐. 

我雪櫃有牛扒又有雞扒, 食意粉又得, 食薄餅都可以. 

點呀 ! 諗到想食什麼便告知女朋友. 

記住帶禮物呀, 傻瓜.


2020.02.13


沒有留言:

發佈留言