2013年12月25日星期三

BUY ME A WATCH


相片


聖誕節買什麼什麼給情人, 經過計數機左按右禁後有掛都未足夠子彈, 買一隻品牌超保值手錶給他.

那隻 "R" 字頭 DREAM WATCH 好想送贈給他, 不過睇怕都要等中六合彩先得啦 !

這是我盤算中事, 女朋友送太明貴物件給男孩, 始終也不太合適我亦不想他太得意忘形, 更加唔想他在朋友面前晒.  大時大節送送親手編織條頸巾, 想些小擺戲逗情人才能為生活增添浪漫情趣.

反而不喜歡太貴重禮物....不管是他送的或我送他的.
費事掟煲時總有不甘, 問佢取回就不太好, 你欠我品牌手袋咩, 我又欠你品牌手錶咩.......你話那時會幾難睇呀 !這些場面在朋友間都出現過......了 !!

手錶我倒是想要買, 今日逛街就見到一隻圓面黑色皮帶錶, 讓我眼光閃爍著一很美劃面, 他收到時喜悅劃面.

雪 - 2013.12.25



8 則留言:

  1. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
    回覆
    1. 此留言已被作者移除。本來寫咩 呀 ??

      刪除
  2. 山不在高,有仙則靈!付出心思的價值遠比金錢的多少更會令對方刻骨銘心!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 付出心思真係俾起金錢來得珍貴.......CK 你說中我心.

      刪除
  3. 快樂迎接聖誕節 。好快迎接2014新年 。大家開心愉快
    ✿░M░E░R░R░Y░✿░C░H░R░I░S░T░M░A░S░✿

    回覆刪除
  4. 送了又要收回,真是難睇!祝您啦 1314 快樂!
    過路人上,哈哈哈

    回覆刪除
  5. 要得閑就過一過路. 我入唔到你的家. 都唔見門口. 好俾條門匙來......

    回覆刪除