2020年2月4日星期二

[怪房子]



未睇第四冊 [奇輪] , 因為[奇輪] 首頁說寫著要關於陳洛父親陳八的事, 詳見於[神探高斯系列3]  [怪房子]中的故事 [奇蹟] .

那麼就為有先看完[怪房子], 然後再看[奇輪]. 

今日只看了第一, 第二章因為疫情新聞令到我不能專心閱讀, 投入專注度少了就不能好妹投入書本與作者文字世界之中.  唔可以這樣, 我要專心點, 靜靜地看這兩本書.

 [怪房子] 是講什麼故事呀 !? ..... 嘻嘻, 我未睇完, 好難寫出來. 

不如, 你寫個大綱及你對他有什麼特別觀點和見解?

我地一齊看好嗎  ?

但, 你不可看得太快, 唔等我. 

我都知, 是我遲了點, 係遲了很耐.  這三本書應該早早就要看, 不然就浪費了你的心意. 

對不起, 過去事情太多.  而自已一時又眼睛有毛病, 一時又工作忙, 總是提不起勁.  這個新年假終於有時間了, 終於可以整天抱著它.

呀 ! 重要多謝送書給我的你. 

要再次說[多謝] , [多謝] 呀 !


2020.02.04


沒有留言:

發佈留言