2020年4月19日星期日

環保災難外賣食物



便攜摺疊硅膠飯盒可微波爐保鮮盒水果便當盒硅膠摺疊飯盒加大號

香港人工作繁忙很多時都喜歡在外早, 午, 晚餐.  現在政府又鼓勵市民留家用膳, 外盒餐盒真係好不環保呀 ! 

放工時, 如果不想做飯去餐廳呢 ! 伙記有自攜餐盒....省下飯盒附加費.  有一次帶了悶燒壺, 回到家時擺了兩個鐘還新鮮熱辣...哈哈 ! 是湯底. 我那斗膽叫廚房大佬幫我裝在悶燒壺呢 ! 這麼麻煩.  

今天回家時撞到清潔姐姐叫她幫我按電梯制, 兩隻手都拿著蛋糕盒, 一抽二袋回家, 她就問我不外餐呀 ! 係呀 ! 

她囉唆地說 :  近排各家各戶垃圾多了1/3 有多, 地方又要抺多好多次, 我唯有說辛苦妳了.  疫情快消退. 

有感而發...希望多點環保團體, 政府在這段時間做多一點宣傳減外賣餐盒數量.  如果, 叫FOOD PANDA , UBER EAT 又怎麼樣 ? 抓頭..... 

市民生活模式不斷演變, 真係有點驚垃圾堆田區不敷應用在很快日子. 

我唯有多點自已做食物, 減少外賣為上策. 

2020.04.19


沒有留言:

發佈留言