2020年10月10日星期六

講講近況, 說說舊事.

 

某日呢 ! 某人預早約定我晚一點找我吹水.  那知他11:30 PM 都未打來而我就被周公急CALL...

我當然是瞓覺大過天, 是等等吓唔覺意就瞓著了.  早上看一看手機真的在12:30 PM 來微訊. 

我就當無事發生過, 同他說聲早晨就拉過了連道歉都也奉欠, 驚他嬲嬲約好了也不等他.  

誰知道, 他沒嬲還請我去吃豪華晚飯, 哈哈....就這樣同他傾足幾個鐘, 反正那天無人陪我那一晚.

再失約驚佢以後也不再找我啦.   

我細細個時就認識他........ 

他很捧同他傾計會有很多得著. 他好似老師一樣.  

不過呢 ! 我驚唔識回應, 我唔是好識講嘢俾答案他....唯有聽他講足幾個鐘...講電子貨幣, 比特幣是什麼我問他的問題...有好詳盡解釋, 但我仍然不太明白, 雖然之前我都上網想了解過.  之後, 講他現時學緊樂器...之後, 講講近況, 說說舊事.  

我係度想餐廳張票一定由他結帳.  

笑.....我係一句多謝晚飯. 

他問: 「我今晚開心嗎」 !?  

我回:  「見到你好開心, 食物很美味」.  

2020.10.10




沒有留言:

發佈留言