2020年10月15日星期四

有選擇困難症


 每日每晚在這營幕前打著鍵盤, 日間就做很熟悉的工作.  

最常打的句子就是普通的 NOTED with thanks ;  FYI ;  RECEIVED.  

晚間打就傷透腦筋去想.....同你說什麼, 普通日子每日怎麼渡過, 生活有喜有憂, 一點一劃寫出與眾不同的趣事?  都幾難架.....

盼你會睇諒, 打量我網誌就要多多包容. 唔好嘈我寫得差, 唔好話我交行貨. 

人一天只有廿四小時, 所以我都只可盡寫一點, 有時候在大時大節, 有節目時候就多點趣事分享. 

希望, 不會令你失笑....時時出些冷飯菜餚. 

選擇寫什麼真係名副其實的有選擇困難症, 你喜歡我播歌定喜歡我寫生活趣事 !? 

唔好話我知你鐘意我放煮飯.  笑呵呵 ! 


2020.10.15

沒有留言:

發佈留言