2020年10月11日星期日

斷捨離


 近排無什麼話題, 所以將私隱也寫埋出來給瀏覽者看.  我都驚唔覺意俾他見到我在綱綱網誌上寫了我和他的行程出來.  重要俾他知道我瞓了覺又扮懵唔同他講無等他電話原因. 

哈哈 ! 去完跑馬地...今日心思思要賭兩場, 選好馬連嬴 Q 過關 共 買了$50 元, 俾佢喔左我 $30元.  原來 $ 10都可以買. 

哼 ! 下次星期六再叫他買馬仔就賭白頭片, 嬴就收錢輸就唔俾錢.

笑,  本來想約星期三可以同HONEY 一齊入場做VIP遙距看看馬場 , 可惜只約到在星期四. 某某那天有事. 

今日, 就陪他在家賭馬仔睇電視. 都話買黑黑實實那隻馬仔, 佢又叫我買棕色毛那隻又話黑色馬仔太冷門一定輸. 

咪....聽他意見來選號碼而輸了 $50 元. 其實, 我手快快在執屋玩斷捨離佢自已睇多. 

你這星期在幹什麼呀 !? 有無出街? 有無去拍拖........ 

2020.10.11




 



沒有留言:

發佈留言