2020年10月26日星期一

寫寫生日願望

 



今日寫生日願望 ?? 都未到生日月份......做咩去寫生日願望 !? 

生日願望不是在生日天吹臘燭時作出許願 !? 

而家提前許生日願望是.......生日天可以收什花花, 生日天會去那兒慶祝, 生日找什麼人陪自已渡過 ? 

笑......有好多年都會厚著臉提前同最寵我的那一位說, 有意無意間許落些自已預算案.  今年都是交俾某某去安排.  

千萬不要好送隻喵喵俾我做生日禮物呀 ! 好大責任, 好大負擔...雖然牠很可愛, 我又很喜歡. 

不過, 每一年他也不會提前給我知道將收到什麼禮物.  

哈哈 ! 今年佢有一萬大元未洗晒, 應該會秤心滿意.  

生日月份要放多幾日假先得, 一於 22 號放假來等待我的禮物的來臨. 

一路寫, 一路咔咔笑, 願來諗生日願望都會好有快感. 

2020.10.26

 




沒有留言:

發佈留言