2020年10月20日星期二

讚成的要舉高手

 



 一, 二, 三舉高手, 別動 !?  

唔好抱怨我沒有盡力寫一頁精彩故事,  我找了很耐才找到這個可愛小姑娘, 你不要嫌棄我糊亂 寫一頁 ! 

經過辛勞折騰工作, 放工回家,  靜靜地坐著, 想著這一天做過什麼 !? 

想到個惱快要裂開啦 ! 唔想去想太多啦! 唔想再辛勞折騰.... 

俾我今日作東主有喜休息一天, 好嗎 !? 

讚成的要舉高手 ! 讚成的要舉高手 ! 

嗱嗱 ! 我一早已找到上面四條友仔支持我, 容許我過自在的一天. 嘻嘻 ! 

2020.10.20

 












沒有留言:

發佈留言