2020年10月12日星期一

想要紅色偽品畫

 



唔要黑白鉛筆掃瞄畫, 黑白顏色太單調.  塗上紅色再加上黑色綑邊, 一定會很漂亮. 
係咪真的畫來送給我? 

要畫靚點, 有少少神態似都可以.  不需要完全一模一樣, 因為我知道這是偽品. 

夢寐以求很多年啦 ! 雖然這將會是一幅出自你手筆. 是你真蹟.  但我會覺得是偽品, 由於它出自不同人.  

他, 一定不會再為我而提筆再畫, 我亦難而啟齒說弄污了原作.  你見過舊畫又了解我喜歡好那一種眼眸. 

這是可以彌補我失去的, 我一定不會好好保管, 好好用架裱起它放在桌前欣賞. 

快點畫啦 ! 快點著色, 我要她穿紅衣, 要有多點自信, 不要老是低下頭怕怕醜.  

幾時畫好呀 ! 咪劃來劃去都是鉛筆掃瞄.  

我等這幅畫, 等得好苦呀 ! 

佢知我這樣寫, 實發爛渣掉筆...話你找他幫係劃, 偽品, 偽品.   

這是我的小秒密, 他唔知架, 唔好穿呀 ! 

2020.10.12










沒有留言:

發佈留言