2020年10月6日星期二

中秋水果篇

 



中秋節收生果就一定開心過收咩心月餅啦 ! 呵呵.... 而家日本水果風行. 

好多新鮮水果..有長野水蜜桃, 長野香印青提, 美國加洲綠寶石, 又有土耳奇無花果,  菲國香芒. 

點解佢地無買我鐘意吃那一款水果架, 都沒心肝記住我愛食物血紅色火龍果.........  

講笑詐, 其實很多水果也喜歡.  你買咩我咪食咩囉........


他呢 !?  鐘意的是什麼, 我都要估估...他口味常常有變. 好難才逗到他開心. 

其實, 如果好熟的人可以直接說出來就實際. 

沙田柚而家得老人家鍾意, 年輕人唔鐘意食. 


今晚有人騷擾所以是是旦旦, 寫一頁水果篇.  星期四佳人有約呀 ! 佢帶我去高級會所吃飯, 忙著去試衫.  

2020.10.06



 




沒有留言:

發佈留言