2021年5月16日星期日

依然留戀 WHATSAPP

 



開就開了SIGNAL一段日子, 朋友也自然地在APPS 上出現。 但也未有實際地緊密聯系, 因為大家依然留戀 WHATSAPP嗎 ! 

又話15號後要同FACEBOOK 共享資訊,我暫時沒理會FACEBOOK 不是用電話登記可能可以逃過一劫。  

才剛跟他說沒用SIGNAL, 他就專登用來聯我。  我差點連轉載相片也不懂,儲備可愛卡通公仔又唔多。  手忙腳亂。 

WHATSAPPS 就不同呢 ! 有阿某某幫忙找落一大堆超級可愛貼圖。  

多謝那個衰鬼送我的貼圖。  

點呀 ! 係咪真係要改用 SIGNAL ?  好似唔係幾好用啵。。。仍在學習中

我現在要看看朋友們的大方向, 也要看公司客戶, 同事們使用什麼軟件這不能因個人喜好而棄用, 大勢之所趨, 要隨波逐流。 

2021.05.16







沒有留言:

發佈留言