2021年5月5日星期三

今天我是遇上了祈福黨

 


他誠意繳約我去銅鑼灣吃中菜飯. 本來他為我選了菜膽雞但我話剛吃過不好選.  那麼吃個冷盤花雕醉鴿好嗎 ? 可以呀 ! 

之後再點了個炸脆鱔和海鮮雜燴小炒.  好耐無去拍拖拖吃晚飯啦 ! 問佢幹麼會不吃牛扒.  

他說就我...... 

又話開工不足無錢還去食好的 !? 

他說贏了股票, 買中了一隻澳門賭股.  講講吓他叫我入股俾他抄作可以預先分一半之前贏的利潤給我.  

我說: 「 我, 我, 我無私己錢」.  

心想著有都留來做嫁妝. 

我說:  「你唔怕我塔沉船呀 , 我好黑仔架」.

他說:   「不怕, 睇中了隻必勝股, 好大信心但不足夠資金, 所以才想妳夾一夾」. 

心想...今天我是遇上了祈福黨. 

寫支票唔寫支票好呢? 


2021.05.05






沒有留言:

發佈留言