2021年5月22日星期六

降暑湯水

  

大熱天時怎樣才可以輕輕鬆鬆去降暑??  他問我的, 他說無冬瓜湯飲可以點呀 !? 

基於他, 最鐘意吃那些打到立立令美國華盛頓蘋果. 所以, 我專登幫他設計一個降暑的美味沙律食譜送給他.  

選用蘋果醋配美國華盛頓蘋果做主要食材.  

再配少量的日本網紋瓜, 同新西蘭黃金色奇異果. 如果還覺得食材欠豐富可以加大蕉. 無話食唔飽好高能量已經. 

笑....唔好話我無留意你鐘食什麼 ! 

他最鐘意食蘋果.  到我問一問你現時什麼好睇的網上資訊, 我在家時會好悶, 好多網友也不寫東西, 也沒有更新無嘢好睇.

唯有再追長篇大陸小說.  

呀 ! 今日幾歲的小姪女, 她教我煲她最愛飲料...粟米, 紅蘿蔔煲蘋果. 想不到那天問她在飲緊什麼,  她竟然專登去問婆婆煲什麼.  之後,  再說給我知道.    

而家, 天氣熱.  記著多飲湯水或者多吃水果也可.  

祝你和家人都身體健康. 

2021.05.22 

  



沒有留言:

發佈留言