2021年12月21日星期二

冬至有誰要請客呀

冷冷的冬至終於來到了 ! 你們今天怎樣慶祝呀 !? 同媽媽吃晚飯, 跟家人共聚喜宴嗎 !? 

我就在冷冷清清家過冬至這一天, 男朋友話見我工作疲累又病病纏身. 所以, 他說不邀請我去他家共聚了 ! 

都好 ! 真的有點遠...雖然, 同事們都放早收工, 但我尚有多待一點時間才可放工, 入到新界都七,八, 點怕且.  所以, 是難得他體諒不強行要我同他家人一起慶祝. 

吃一餐飯要深夜回家又風又雨, 又要他護送歸家就不爽啦 ! 

趁今日有點胃口, 去餐廳叫個魚柳焗意粉. 

對呀 ! 沒節目日子真是有點黑板, 但都怪自已沒法子提起勁.  就乖乖留在家看看電視, 上上網.  過一個平靜冬至日.  

突然間, 好掛住同媽媽一齊過熱熱鬧鬧冬至, 有媽媽烹煮冬姑發菜.

冬至一定要好好倍伴家人呀 ! 別撥低家人自已去拍拖呀  ! 

冬至有誰要請客呀 ! 

笑了 ! 

2021.12.21


 

 




沒有留言:

發佈留言