2021年12月1日星期三

得閑可以去發呆, 能躺平真好

 



一直在叫自已別沾手股票, 毒藥來的. 高位買跌到阿媽都唔忍得. 

理財專家失了蹤所以沒得到他警告, 又聽了壞人話受不到引誘, 慘啦 ! 

輸了好多錢錢, 退休日子又要拖後十年八載, 還想著投資增值為未來打算.  

理財專家在這動盪環境中有什麼好建議  ? 

我好想發財, 我好想不用上班但有錢花費, 有錢買雪糕吃, 有錢可以橫街細巷開間店俾些好友聚聚腳, 做一些自已喜歡事.  更加想可以好自由自在不用看別人臉色, 離開那些令我好封厭人.  

在這逆景中我好想能夠躺平, 好想不用幹活, 好好地享受人生. 

得閑可以去發呆, 能躺平真好, 每日就是食飯, 睇片, 瞓覺這樣過日子.

哈哈>>>>> 我學人講, 好難做得到因為生活在香港一點也不容易. 


 

沒有留言:

發佈留言