2021年12月9日星期四

痴飲痴食

 


表妹要約阿表哥一齊出來做 X ' MAS  , 預埋阿大姨媽去食好嘢.  一於去痴飲痴食, 出埋主意去尖沙咀吃韓國燒肉啦 ! 

問一問阿表哥想不想吃醬油蟹先, 那間好正宗KOREA FEEL  韓店好出名食醬油的東東.  

因為阿表哥同大姨媽好鐘意食蟹所以我推薦去試新嘢, 他說未食過, 我話生嘢....夠唔夠膽先. 

他看似有好大興致啵. 嘻嘻 !   

好啦 ! 一於就這樣決定, 你地食蟹, 我就食牛肋骨同牛肉拼盤. 

表哥, 表哥是否你做東呀 !? 

11月吃了好多餐, 12月都要陪陪親朋好友.  

快樂日子就是多見朋友, 多見親人......我喜歡喧嘩熱鬧日子呀 ! 

重有你們呀 ! 有空就多點去FACEBOOK 多點陪我玩呀 ! 





2021.12.09


沒有留言:

發佈留言