2023年1月14日星期六

2023 投資策略

 


其實, 我不是貪錢的人.  但無錢又不行.  人係要上進的, 要為未來努力增值.  我們簡單的先為自己知識去增值, 當有機會來臨就可以找緊機遇.  

嘻嘻, 以上我聽些前輩教誨轉述的.  

所以, 我希望能在網上學到多一點新知識, 可以知道現時90後是怎樣在互聯網上生活, 工作, 做營銷賣買.  有時, 我都會看看一些世界大事, 怎樣可以點擊網站, 看影片, 打游戲都當成網上工作, 怎樣瞓住覺發達......

真係要好小心就真, 別要太相信網上高薪兼職, 隨時套走個人私隱.  也別要相信什麼高息網上銀行, 投資網站.  多數有入無出, 只可放錢進去.  想贏錢可以割禾青走人, 別太天真啊 ! 

係呀 ! 你說得對, 我本來就不輕易相信人, 時刻抱住戒心, 防人之心須要有, 現在生活艱難有些人為生活迫著去頂已走險.

咁, 而家最簡單又不會墮陷阱就是將錢放定期收高息, 不過唔好貪呀 ! 又走去放一些網上不知名財務公司.  

我自已 2023 年投資策略是想買些日元, 或者買些韓元賺匯對換率, 也想買 D 金仔防身. 

2023.01.14

沒有留言:

發佈留言