2023年1月12日星期四

網上工作

 


見到有個朋友在網上工作, 我就上YOUTUBE 看看視頻怎樣在網上賺錢. 嘩 ! 原來有好多方法.  

真係覺得自已脫節了 ! 原來, 有些網站可以俾人放文章就可賺錢.  

不知有無會點擊我寫的...

愛得這麼辛苦,  明目張膽去愛她, 墜入他陷阱, 愛到想殺死情敵,  愛的時間不對. 

唔知可否有一些被動碎銀收下.  

你是可覺得很陌生上列的愛情標題, 係 ! 係 ! 我未寫出來的.  

YOUTUBE 邊個網站,  她說是"MEDIUM"  , 不過好似是全英文的.  

放中文 BLOG 文 ? 會不會無人睇呀 ! 英文我都唔識寫又唔識睇。 

她說只放一篇每月都有20 收, 係真唔系真呀 ? 老友. 

我瞓先啦 ! 無力呀 ! 無眼睇。 

2023.01.12




沒有留言:

發佈留言