2023年1月10日星期二

犯太歲, 要早點去攝太歲

「L樣」、「廢柴」相信大家都知道甚麼意思,那你有沒有聽過「磨碌」、「卡啦蘇」、「打靶仔」、「蛋散」 ???  點解無形容些八婆? 

我專登上網摷的, 我想講粗口罵人, 又要罵得斯斯文文, 又要貼切.  

公司來了一個大媽, 好很惡頂. 搞到七國咁亂...真佢唔同文化, 好難溝通, 老闆請她回來做部門經理但一上任就抄晒班做左幾年妹妹仔 . 

「仆街」, 同  「八婆」在心內罵了了七次, 八次但還要裝出友善姿態.   

打份工姐, 洗唔洗搞到自已咁樣呀 !  點解一個新人可以咁惡?  

因為,   個「卡啦蘇」一定有後台照.  . 

其實, 我唔識解....「蛋散」同「磨碌」 ???  

嗰條大媽SET 左個局害我, 真係好陰險. 幸好我尚有貴人照住, 靜靜雞通風報信. 

同事叮囑我話步入十一月就已經犯太歲, 要早點去攝太歲才能避過一劫. 

實際, 我還是保存一點口德, 我隱, 隱, 隱.  唔好罵. 


2023.01.10



沒有留言:

發佈留言