2023年1月16日星期一

薄脆皮的蘿蔔糕

 


他說這間店的蘿蔔糕很好味 !  我要吃飯不吃蘿蔔糕, 我遲點會自己整.  街外買蘿蔔無料唔好食的. 


太多材料, 太多臘肉臘腸又怕高脂高膽固醇.  所以, 可以自已整就最岩自己胃口.  今年, 我已經手快快整了一底吃了.  我自已就覺得幾正.  一陣認真點寫個一底份量給你們. 

 因為, 有人話要煎起時不要易散, 要一舊舊企身靚點.  可能我舊年放得太多蘿蔔比較軟身. 又沒有溝粉去做。       

材料:

蘿蔔兩條, 粘米粉兩飯碗, 澄麵兩大湯匙, 粟粉一湯匙, 臘肉臘腸少量蒸熟切細, 冬菇浸軟切粒, 蝦米預先浸水. 

三種粉夾在一起加半碗至一碗水, 開稀即可.  

調味, 煮熟蘿蔔後加半茶匙鹽, 少量古月粉.   

詳細做法可以多參考網上視頻如果睇唔明我寫的. 

做法: 

用油爆香蝦米, 冬菇,然後放入蘿蔔粗條爆炒之後再加入蘿蔔絲。如果蘿蔔沒出水就加細半碗水煮十至十五分鐘之間,  搞均勻就可入調味, 再加入臘肉臘腸粒粒,炒均幾下就可以慢慢分四次加入粉漿,再將蒸盤套入蒸爐蒸 45-50 分鐘即可。  

這個粉漿較果幾好,外面可以很容易煎到一層脆脆地薄皮, 內裡就軟軟綿綿蘿蔔絲。 

我放影相所以用了網上照片.  

叮囑自已和他, 別吃太多好熱氣, 好高卡路里又高糖份.  所以, 會落多點蝦米, 冬菇減少臘肉臘腸份量. 

想紅薄仔步步高陞就要多吃蘿蔔糕. 咁點呀 !? 吃多定吃少 ?

2023.01.16    





                 

沒有留言:

發佈留言