2023年1月3日星期二

PAYME QR CODE

 


好大壓力, 順得哥情失婦意.  左右做人難...1個叫你行東, 第2個又叫你行西.  原地不動都不能滿足他們.  拖又拖不到...點好呢 !? 可能兔仔犯了害太歲所影響.  心情極差. 

好羨慕你呀 ! 可以做網紅, 可以有人課金, 可以掌控生活節奏, 可以想去旅行就旅行.  

我都好想向你學習, 我想1個人去日本做SPA , 嘆嘆風呂浴, 可以不用工作, 可以不為生活去煩惱. 

笑......我都想放個 PAYME QR CODE 出來, 睇睇有無有心人課些金金給我. 快點教教我怎樣找外快秘訣. 

在這同你側吓, 寫吓都放鬆了點. 

2023.01.04


 



沒有留言:

發佈留言