我唔係常常煮飯的, 現在跟以前不一樣了 ! 別想著常來吃飯呀 !
佢話市道艱難很多人掉飯碗連麵都沒錢吃. 叫我多想幾個簡單飯菜出來分享, 不是來想撐飯桌.
關你咩事 !!! 你不是有媽媽照顧晚餐, 樓下又有就譚仔 ?
他說我這兒無人氣要想想法子. 那有這麼多好菜式, 都是平常愛吃的, 都是平常菜餚.
等我再想想以前雅虎都寫過什麼 ?
好耐沒弄, 以前有梅菜蒸腩肉碎就拼三碗大飯的. 有人喜歡吃...笑有人話吃梅菜, 會越食越梅, 相嗎?
煮多點青菜, 蘿蔔煮蝦米粉絲....都好味. 但就不能快煮的. 盡量切幼點就快熟.
清湯掛麵就最平最經濟啦 ! 就掛住碗麵先.
雪-2026.06.25
沒有留言:
發佈留言