2015年10月4日星期日

黎明請不要來!






傻架你...唔好見我說首歌好聽就代入太多幻想.  不過是真係好我是小宣宣...笑. 

這幾天歌是我隨手點擊出來.  今日戴住耳筒聽住黎明陪著他哼 5555  5555

來寫這一頁, 聽了N次啦 ! 是某人在網上常播放黎明, 她說好愛黎明, 這聲音有著好美麗童年回憶, 一邊聽他的歌她會一邊跳舞...

我就在那時愛上其中一句. 

剛剛...黎明說多謝各位「那一天不想你 . 」

間中聽聽別人喜歡歌也不錯吧 ! 你鐘...什麼歌啊 !?

原來, 黎明請不要來不黎明唱著,  傻瓜自已重在YOUTUBE 不斷搜尋.

如果這是情, 我不要清醒....誰是最愛不必再驗証.

我也記不起, 以前有無放過寫過黎明 ?? 笑.... 

應該有,因為我係鐘意一句歌詞 「黎明請你不要來.」,點解我會記錯是黎明唱??

雪 - 2015.10.04
 

2 則留言:

  1. 我覺得黎明論歌藝在四大天王只是第三或第四,不過他的歌夾佢,他唱出來的效果好多都唔錯。

    回覆刪除
  2. 學友歌藝一定是第一, 誰是第二, 城城定華仔呢? 各有各聽法....做得天王也差不了啦~

    回覆刪除