2015年10月3日星期六

是第一次發現男友好痴纏...


是第一次發現男友好痴纏...

明月當空的星夜, 中秋前夕約了一大班好朋有上水塘賞月.  順便介紹些朋友給某某認識.   男朋友晚上要陪孤單媽媽做節, 是佢自已擇話不去...又纏住陪吃午飯, 吃完飯又話要幫我去百佳上貨攞回我家. 唔陪佢又發灰氣, 佢咪嬲囉.

哎, 搞到約一點變二點多都未到集合地點....

點好意思話俾朋友聽男友這麼纏身呢 !? 自已諗住單人上山架又遇上冷冷風雨, 又沒清楚他們會否已在山上否 ? 定在原約定位置等待...

CALL 那些好姊妹, 個個都嬲爆, WHATSAPP 又唔回, 電話又唔聽.  真係酸...幾個好姊妹都不一個肯出手無幫我解圍...嚎啕大哭.

不知多狼狽, 想想辦法之下私底下 WHATSAPP 他...

好在還有一個男生, 放線索給我...去到都仍要給她們漫罵一番和加上嚴厲整估, 罸我在條街呆等返廿分鐘.

佢地就坐私家車上避雨嘆冷氣...睇著我等, 看我慌張個樣.

那天, 咪係他, 係都要餵我食熱湯嘴牛扒......有這好兄個弟你對我咁好, 有這個好兄弟真難得.

好在他/她們沒質我吃那三盒月餅當情罸.



雪 - 2015.10.02

  

沒有留言:

發佈留言