2015年10月1日星期四

天天動聽





又想點歌, 哎 ! 那些老餅歌會破壞我裝美麗裝可愛...笑 ! 遲點先...而家有點事做緊, 未得閑找...冷門歌.  

點呀 ! 佢已叫好咗好多日, 係呀 ! 我專登反應慢, 裝傻扮懵唔采佢啦 !

真係想叫他躝開......

哈 ! 他好玩得,佢會睇到我寫什麼.......都唔會嬲, 梗係家陣佢求緊我嗎.

找日, 我 幫你 download 落手電, 日日聽都得啦 ! 都唔知點解釋他聽...講極都唔明怎樣在天天動聽張歌下載 apps.....真想問問佢係你咪你裝瘋裝傻纏住我, 問三問四.

家陣係我俾你搞到就發癲... 咁蠢 down load 都不懂 ??

雪 - 2015.10.01 (6:45pm)


沒有留言:

發佈留言