2015年11月9日星期一

笑 >>>>>>咪鬼咗我玩就真



哎呀 ! 你痛得幾好笑, 將個身左擰右縷. 究竟邊個位最酸疼 ?

叫疼都幫你唔到......

哈!  你唔好屈得就屈, 骨痛腰痛無得錫一啖就傳染給你.

哦 ! 我唔是感冒喎. 你感冒就去睇街症啦 !  無錢唔好睇私家, 要成三佰大銀.

又要開始儲錢啦 ! 唔該你要慳 D 洗 .

我今晚唔出街費事又要你破費, 你病早點訓多點休息 ! 唔好玩咁盡呀 ?

收線啦 ! 唔側...無嘢跟你說.

前日, 曬足大半日我要急急做個美白 mask , 驚D雀班走出來就大鑊.

笑 >>>>>>咪鬼咗我玩就真.

雪 - 2015.11.09

沒有留言:

發佈留言