2015年11月5日星期四

約上司死對頭吃飯



等吾 ! 講個笑話你聽....昨日, 大個男同事說 :「 這麼耐也沒同你一起吃飯, 今天就陪你在飯堂一齊吃. 」 真係多謝佢.....想陪我吃飯.

吓 ! 我說 : 「我諗住去撩阿高層, 撒嬌要他請吃飯喎....」

吓 ! 我說 : 「我唔想吃飯堂... 」

笑 ! 有人俾我請吃檸檬, 哈 ! 一邊打一邊識笑啦.   

激 c ...兩個大男人都話唔吃大塊魚大舊豬.  兩個男人都唔吃中午飯. 

專登走去找阿高層...「做咩 ! 又唔食飯呀 ? 」
他...未回答.   我 :  「想你請我吃飯呀 !  」

他...我叫到佢點會不應約.  請我吃咩 !  哈哈.........唔話你地知總之不是吃魚蛋粉啦.

哎 ! 食完餐飯...成棚人都係度審我中午去了那兒, 做咩唔在飯堂食飯 ? 

同高層吃餐飯姐...你地唔好咁八, 千萬唔好揚俾我上司知呀 !  吾都是等他不在才約他死對頭....幫忙唔好話佢知吾中午同高層吃飯和飲咗鑵啤酒事. 

雪 ~ 2015.11.05




沒有留言:

發佈留言