2015年11月8日星期日

鬼影帝國





今日已睇啦 ! 講你又唔信我  ? 成日話我吹水..... 

要睇戲票尾做証明嗎 ?

傻啦 ! 我沒這麼無聊呀 !  朋友已經在取笑我開個FACEBOOK 無無謂謂又一貼.

入正題...影評依然沒法辦得來. 寫我看後感想......

這次開片放 007 電子琴音, 黑影子終於有點子睇頭因為加了條勁嘔飯八爪魚...


邦女郎依然感覺她是不漂亮又唔性感...最索都是著這件絲質裙.   M夫人死咗都重有得出鏡.
成套戲最精彩就是飛車, 飛車落水, 爆炸...爆炸再爆炸. 

一開場炸冧一座屋, 劇終又炸多一大排....係咪特技效果.

最靚仔又揚眼, 年輕四眼鬼仔 Q 先生.  最好笑邦先生威協Q先生...「為我做一件事, 讓我人間蒸發」實質要幫邦先生失踪四十八小時無人知他去了那先.  唔幫就暗示要殺他養的兩隻貓......「這時唔好殺我隻貓」 Q 先生做出超好可愛表情.
 
整體來說是好睇, 亦都緊張...好睇過上一集.

入唔入場看,你自已決定啦.  俾埋條短片你看.



雪 - 2015.11.08

沒有留言:

發佈留言