2014年9月12日星期五

要入葡京賭場...拉老虎機


朋友公司老板送她兩張水舞間入場卷.   她問我去唔去 ?

要錢嗎 ?  要錢我不去.......唔洗錢就可陪陪你.

喂坐什麼位置...要不要帶定雨衣, 面罩擋水花 ? 

......

還有什麼好玩呀 ?  她說要入葡京賭場...拉老虎機要中大獎, 同玩百家樂...

車...怎會這麼容易中, 十賭十輸.  我驚貴過自已買飛.  所以, 決定不帶多錢.

賭場...你有什麼回憶 ? 可曾賭神上身大殺三方 或 可曾輸無面見人, 船票錢都沒有了呢 ?

遲點將來, 我才跟你寫一個賭場故事.....今晚這一貼只是開場白.

充足電拍些手機照給你們看看.

早點訓...入美夢啦 ~~~~

雪 - 2014.09.13



4 則留言:

  1. Snow Lam•*早晨+黃昏好☁*゚愉快星期一

    回覆刪除
  2. 水舞間...我都未看呢
    Snow Lam•*對呢...十賭十輸...一千幾百玩下好了
    不過我就唔喜歡賭呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有人出錢我玩就另計啦 ! 賭自已錢就免...輸 !

      刪除