2014年11月10日星期一

真想毒鬼死佢......



好多時顏色鮮艷植物是有毒的, 這兩隻傘一樣野菇 (我不懂它學名) 是什麼呀 ?

唔食得的嗎 ? 我知呀 !

非也, 我GE傻老哄到埋一埋, 臉貼臉的說要我整菜給他朋友阿JOHH吃, 指明為要吃菇菜式. 頭痛了好幾天.......

想想下, 我最想整碟毒辣香菇俾他們嘆嘆. 

今天下午路經相熟店舖買了包, 超平價大陸靚花菇, 誰不知剛回家接他WHATAPP 又說改過二個月才弄.  



佢真的當我是阿四呀 !  真想毒鬼死佢......

雪 - 2014.11.10






4 則留言:

  1. •☆・゚☾*•甜夢進入夢鄉・゚★。瞓覺覺豬。☁・゚晚安喇喂

    回覆刪除
    回覆
    1. 神鳳, 早點跟你說晚安安, 我都要早點覺覺豬豬.

      刪除
  2. 菇菜式....雜菌意粉啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 未想到呀 ! 過多兩日啦 ~~~ 煮嘢食多數要假日才辦.

      刪除