2015年11月24日星期二

朋友最喜歡帶我去滾


某日總公司高級同事駕了寶馬名車, 車我們一班女生,男丁去吃大餐. 當獎勵順便跟我們打打交道.  先講講那晚吃什麼麼....

彼得火煱出品, 話說是老板是他朋友所以有好多優惠預留很多正食物: -

好嚇人的 : 活生猛田雞, 雞腸, 雞子, 鵝腸, 鴨粉腸, 豬肺, 豬潤, 牛柏葉...
新鮮正常 : 活蝦, 蟶子, 蛤.....有龍蝦刺生
蔬菜類    : 懶呀 ! 唔寫
最好味    : 雲吞, 水餃, 阿丸, 手打丸

有時這網頁耐不耐隔個月, 就見我貼火煱聚餐, 幕前朋友一定誤會我好鐘意吃火煱 ??
事實, 同你想的好大分別剛剛相反, 鐘意火煱的不是我.......

鐘意食 火煱 是我這些愛滾朋友, 每次我都笑他又帶我去滾 ??

他笑笑說  :  「他滾友 , 最愛滾紅滾綠. 」

她認真說  :   「我都鐘意滾, 可以由開始約會時, 邊談邊滾, 熱著吃.....」

我無奈說  :   「滾就滾....怕鬼了你們, 悶到死......見親你們都要滾 .  」

我鐘意 及 喜歡品嚐廚師廚藝多點. 白烚.....係居企吃算啦 !! 

雪 - 2015.11.24

沒有留言:

發佈留言