2015年11月17日星期二

記得我生日嗎 ! 唔好走數


喂 ! 喂 ! 你播緊的什麼歌 ? 音符樂韻好懷舊...........我驟然也忘了歌名字.
你知就算啦 ! 唔好揚好嗎 ? 那是我年幻時...戀愛對象大哥哥喜歡歌, 我已將他忘記請不要耐不耐去挑起我瘀事.

找唔到, 哈哈 ! 找到都話找不到...轉過另一首, 那首唔好聽.  

答應你事我一定辦得到, 唔準說我會放你咩咩.....記得我生日嗎 ! 唔好走數......時間日期由我服你. 這次要食熱盆唔吃生同凍吃.

唔陪你玩太晚, 肚子有點痛痾痾地.

雪 - 2015.11.18




 

1 則留言:

  1. 雪雪好,預祝你生日快樂!

    滄海哥離港數日,已出生日網誌給你慶生,

    已排期11月22日你生日正日貼出,到時留意吖!

    生日快樂啊!

    回覆刪除